Allt är bra nu.

Kommentera
Jag har längtat efter en sådan här kärlek hela livet, sett på film och tänkt: Om det där finns så vill jag ha det. Jag har blivit hjärtekrossad, sett på film och tänkt: Det där finns inte. Ingen kan ha så tur att bli handfallet förälskad i någon som är lika förälskad i en själv.

Jag har förbannat par på stan, facebook, instagram, ja överallt. Jag har varit bitter och trott att allt bara är en fasad, ingenting är på riktigt. De försöker bara hålla uppe en bild av att de är så jävla lyckliga.
Men nu vet jag, det är såhär det känns, det är såhär det är att vara handfallet förälskad i någon som är lika förälskad i en själv.
Det är såhär det känns när man faller och faller, det är såhär det känns när hjärtekrossade människor på stan förbannar vår kärlek. Det är såhär det känns när någon är perfekt, när någons kropp är gjord för min, det är såhär det känns när varje del av hans kropp är som en pusselbit med min kropp. Det är såhär det känns att längta efter någon fast man träffades för mindre än tjugofyra timmar sedan. Det är såhär det känns att tänka på någon hela tiden, det är såhär det känns att inte kunna koncentrera sig på jobbet för att det dyker upp filmer av honom i huvudet.
Det är såhär det känns att bekämpa sina fobier för honom, det är såhär det är att vilja vara med samma person hela tiden,
det är såhär det är att vara odödligt kär i någon.
 
ß