Lite arg.

Kommentera
Det gör ont i mig, svider och skaver när jag tänker på dem som sårat dig, svikit dig. Dem som gjort dig illa.
Hur kan man? Hur kan man inte förstå hur vacker du är? Hur kan man låtsas som ingenting och färvänta sig att bli förlåten? Hur kan man fortsätta gå igenom sitt liv med gott samvete utan att tänka på att man skadat den finaste som satt sina fötter i ett par skor? 

Hur är det möjligt att någon annan kysst dina läppar och ändå valt någon annans i slutändan? Hur är det ens möjligt att falla för någon ny när man rört vid din kropp? 

Jag brusar upp lite när jag tänker på att någon före mig kysste dig men sen valde någon annan. Jag är tacksam och lycklig för att jag får kyssa dig nu och att jag kommer att få göra det så länge som jag lever. Men hur kan man ha dig och sen ändå välja någon annan?! Hur är man funtad då? Hur tänker man när man har den bästa på hela jorden och så tar man ändå någon annan? 

Jag ska för alltid, så länge som jag har möjlighet välja dig före alla andra. Jag ska alltid försöka vara påhittig, vara mitt bästa jag och mitt roligaste. 
Jag ska göra det till min livsuppgift att få dig att förstå att du är den vackraste på hela jorden, den viktigaste för mig och jag ska för alltid ställa upp för dig vara allt du vill att jag ska vara och älska dig med alla celler i hela min kropp. 
ß