Jag är för dig och jag vill inte vara för någon annan.

Kommentera
Jag vill vara din episka kärlek, din enda, din vän i livet, din pelare.
Jag vill ta med dig på mina resor, mina uppdrag, mina drömmar.
Jag vill lära mig allt om dig, allt som finns att veta vill jag veta och allt som finns att göra vill jag göra med dig.

Jag ska alltid - för resten av mitt liv stå bredvid dig, heja på dig och hoppas på oss.
Du gör mig till någon jag vill vara, någon jag tycker om att vara. För dig vill jag vara snällare, roligare, bättre.
För dig vill jag visa alla mina smultronställen, jag vill visa dig vad jag lever för, vad som gör mig lycklig.
Med dig blir allting viktigare, med dig blir allting roligare, med dig blir allting större, finare, lyckligare.
Du gör världen till en bättre plats, du får mig att sväva högt över marken men samtidigt stå med båda fötterna på jorden.
Du är viktigare än alla andra jag träffat tidigare, större och vackrare än allt annat.

Jag har aldrig känt mig så avslappnad, glad, lugn men samtidigt nervös, orolig och skräckslagen på samma gång.
Jag har aldrig varit såhär lycklig tidigare, ibland känns det som att jag ska explodera i känslor och ibland känns det som att jag lyfter från marken.
Jag har aldrig tidigare sett det så klart, som genom ett förstoringsglas, att det bara finns en enda människa som jag kan se, en enda människa jag vill se, en enda människa som är för mig, som jag är för och en enda människa som jag vill vara för.

Jag vill bara ha dig, ska bara ha dig.