Är du kär i mig?

Kommentera
Det är tyst och mörkt i lägenheten, jag är ensam och skrollar igenom bilder på lediga lägenheter som andra zappar kanaler på TV.
Det är tråkigt hemma, vet inte vad jag ska göra. Se en serie? Spela TV-spel? Sova? Läsa? Nej, kolla lägenheter känns som det bästa alternativet. Jag vet knappt varför jag kollar, vi flyttade precis hit men trivs inte riktigt. Och vad känner du för mig egentligen? Är vi vänner som lever ihop eller är du faktiskt kär i mig fortfarande? Hade du för höga förväntningar på vem jag skulle vara och nu är besviken?
Jag vet inte hur du känner för du berättar inte, du säger bara att du mår dåligt och jag vet inte över vad, är det över oss? Mig? Något jag sagt eller gjort? Jag vet inte och jag känner mig så hjälplös

Kanske vore det bättre om jag flyttade, därför skrollar jag igenom lägenhet efter lägenhet.