Ett, två, NU!

Kommentera
Hela min kropp skriker efter honom, varje liten cell och molekyl i min kropp skriker: HONOM SKA VI HA!

Jag vill aldrig vara ifrån honom, jag vill bara vara med honom! Jag önskar mig ingenting annat än att få vakna med honom.
Det enda jag vill ha på morgonen är en puss av honom. Det enda jag vill ha innan jag somnar är en kyss av honom.
Det enda jag vill ha är honom, hos mig.
Jag vill inte vara ifrån honom, vill inte lämna honom, jag vill inte, jag kan inte.

När kroppen skriker, när varje liten hårsäck reser sig för att han skrattar då vet man att man inte ska luta sig tillbaka och andas ut. När blodet börjar koka av hans leende då vet man att man måste hålla andan och skynda sig att suga i sig varje sekund av hans närvaro. När man får magknip så fort han rör vid en då vet man att man att man måste hålla i sig. För nu tar det fart, nu kommer man att falla och man kommer att falla hårt. När kroppen skriker, när alla hårsäckar reser sig, när blodet börjar koka och när man får magknip, då vet man att man har sprungit in i någon stor, någon viktig, någon som kan göra allt ogjort.

Jag håller andan, suger i mig varje sekund och håller i mig.
För ett, två Nu börjar det, jag vet det.
Nu börjar det bästa som någonsin kommer att hända mig.

 
ß