Kärleksbrevet

3 kommentarer
Min sköna böna,
min livs kärlek, min bästa vän och dröm.

Jag vill säga något till dig som kan få dig att förstå (och inte glömma bort) hur mycket jag älskar dig, att jag aldrig har varit lyckligare, aldrig har känt mig mer älskad och att det pirrar i min mage varje gång jag ser dig le. 

Jag litar på dig på ett sätt jag aldrig har litat på någon tidigare, jag litar på ditt omdöme, din kärlek. Men framförallt att jag kan berätta allting för dig. Och det gör jag, vad det än är så är jag alltid öppen och ärlig mot dig.
Jag är även väldigt tacksam mot dig, tacksam för att du hjälpt mig hitta sidor i mig själv som varit gömda så länge och för att du hjälpt mig att alltid vara mig själv. Och du har gett mig modet till att alltid vara mig själv, vilken situation jag än hamnar i.

Tanken på att du, världens finaste människa som är så smart och rolig älskar mig gör att jag hela tiden vill vara en bättre version av mig själv,
Under timmarna på James och Kungsgatan visade du mig hur jag kan vara men framförallt att det är okej att vara mig själv. Mer än okej.

Det är det viktigaste för mig i vårt förhållande. Att jag känner att jag får vara som jag är, att vi lyssnar och tar varandra på allvar.

Det som vi känner för varandra finns det ingen annan som känner för någon, att älska någon så mycket som jag älskar dig finns bara på film och i böcker.
Det finns ingen som förstår det här.
När man bara vet, när jag ser på dig och vet att dig kommer jag att leva tillsammans med tills jag dör.
När allting känns magiskt, allting känns rätt.

Att jag bara vet. Att jag alltid har vetat, sedan första gången du rörde vid mig, att du kommer att vara min finaste för all framtid.

ß
 
1 V:

skriven

<333

2 V:

skriven

<333

3 Anonym:

skriven

<333